Pardubický kraj

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Pozvánka na Mikulášskou nadílku
Malý předvánoční trh
1
2 3 4 5 6 7
Pozvánka na Adventní koncert s Linha singers
8
9 10 11 12
Omezení otevírací doby pošty Chornice
13
Omezení otevírací doby pošty Chornice
14
Omezení otevírací doby pošty Chornice
15
Omezení otevírací doby pošty Chornice
16
Omezení otevírací doby pošty Chornice
17
Omezení otevírací doby pošty Chornice
18
Omezení otevírací doby pošty Chornice
19
Omezení otevírací doby pošty Chornice
Pozvánka ZŠ a MŠ Chornice na vánoční vystoupení žáků školy
20 21
Předvánoční koledování
22
23 24
Pozvánka na štědrovečerní vánoční mši
25 26 27 28 29
30 31 1 2
Oznámení čtenářům
3 4
Tříkrálová sbírka
5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání > Poskytování informací, příjem podání - původní

Poskytování informací, příjem podání

 

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Poskytnuté informace 2016

Poskytnuté informace 1/2017.pdf

Poskytnuté informace 2/2017.pdf

Poskytnuté informace 3/2017

Žádost o poskytnutí informací 

Smlouva o právu k provedení stavby.pdf

Darovací smlouva.pdf

Smlouva o pronájmu pozemků.pdf

Dodatek č. 1 ke Smlouvě o pronájmu pozemku.pdf

Smlouva o uzavření bud. sml. o zřízení věc. břemene.pdf

Dodatek č. 1 ke Smlouvě o uzavř. bud. sml. o zřízení věc. břemene.pdf

Smlouva o zřízení věcného břemene.pdf

Kupní smlouva o převodu vlastnictví nemovité věci.pdf

Znalecký posudek.pdf

Poskytnuté informace 4/2017

Poskytnuté informace 5/2017

 Poskytuté informace 6/2017

Poskytnuté informace 7/2017

Poskytnuté informace 8/2017

Poskytnuté informace 9/2017

Poskytnuté informace 1/2018

 Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v Chornicích, Jevíčská 41 v úředních dnech a hodinách:

    pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin.

  2. Telefonické podání: pevná linka - 461 327 807
    Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  3. Písemnou žádost lze doručit elektronicky na adresu obec.chornice@jevicko.net, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Jevíčská 41, 569 42 Chornice, případně faxem
    na číslo 461 327 807.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Chornici, Jevíčská 41 v úředních dnech a hodinách:

pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin.

Telefonické podání: pevná linka - 461 327 807
poštou na adresu Obecní úřad, Obecní úřad, Jevíčská 41, 569 42 Chornice

Elektronicky na e-mail: obec.chornice@jevicko.net (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: viz základní informace
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě v Chornici, Jevíčská 41
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Jevíčská 41, 569 42 Chornice
  • Formulář - pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

scan0018.pdf